آموزش
 
 

شاید تا به حال برایتان پیش آمده باشد که قصد داشته باشید اطلاعات موجود در هارد یک سیستم دیگر را بر روی هارد کامپیوتر خود داشته باشید. شاید اولین راهی که به ذهنتان برسد رایت اطلاعات بر روی CِD یا استفاده از فلش دیسک باشد ، اما ممکن است امکانات موجود نباشد یا حجم اطلاعات آنقدر بالا باشد که اینگونه امکان پذیر نباشد. در این ترفند قصد داریم راحت ترین و به صرفه ترین راه یعنی هارد به هارد کردن بدون واسطه یا کابل را برای شما مطرح کنیم.

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 18:52 ::  نويسنده : رشید

با بهره گیری از ترفندی که هم اکنون به شما معرفی خواهیم کرد میتوانید بدون نیاز به نرم افزار خاصی و تنها با استفاده از تنظمیات سیستمی، به وسیله دکمه های کیبوردتان، کامپیوتر خاموش را روشن کنید.

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, :: 21:38 ::  نويسنده : رشید

 


راستش اولین باری که می خواستم یک سیستم را مونتاژ کنم چیزی در مورد اسمبل قطعات کامپیوتری نمی دونستم، اصلا قطعات را لمس هم نکرده بودم. رفتم داخل یک شرکتی برای کارآموزی و روز اول قطعات و کیس را گذاشتن جلوی من و یک توضیح مختصری دادن گفتن شروع کن. اولش ترسیدم که قطعات را اشتباه جا بزنم ولی بعدش همه را سر جاشون گذاشتم و خدا را شکر اتفاقی هم نیفتاد. حالا برای شما توضیح می دهم که چطوری این کار را انجام دهید و ببینید که چقدر راحت انجام می شود.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, :: 21:33 ::  نويسنده : رشید

 

در این مقاله میخواهیم به برخی از ترفند های جالب کیبورد بپردازیم که از آنها میتوانید در ویندوز خود استفاده کنید ، یکی از مزیت های این ترفند ها سرعت بخشیدن به انجام کار های روزمره در ویندوز هست که میتواند برای کاربران مبتدی و حرفه ای مفید باشد.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, :: 21:30 ::  نويسنده : رشید

 

این ترفند ها بیشتربرای سرعت بخشیدن به انجام کار ها است به طور مثال اگر می خواهید قسمت جستجویویندوز را باز کنید میتوانید به یک یا ۲ کلید آنرا به سرعت اجرا کنید که در غیراینصورت باید با چندین کلیک به پنجره مورد نظر بروید و جستجو گر را انتخاب کنید.


ادامه مطلب ...


 

 

اگر كامپیوترتان به شبكه شركت شما متصل باشد، احتمالاً سرپرست آن شبكه مسئول افزودن و حذف كردن سخت افزار و نرم افزار از روی كامپیوتر شما است. در این صورت شما حتماً باید از تخصص او استفاده كنید. با این وجود در ویندوز XP افزودن سخت افزار و نرم افزار جدید به سیستم تان آسانتر از قبل نشده است. اگر شما سرپرستی كامپیوتر یا شبكه خودتان را برعهده دارید، این بخش مراحل ساده نصب سخت افزار و نرم افزار را به شما نشان می دهد.



ادامه مطلب ...


 

كسب اطلاع از سخت افزار نصب شده

 

ویندوز ابزاری با نام Device Manage دارد كه به كمك آن می توانید درباره تمام قطعات سخت افزاری كه روی سیستم تان نصب شده است اطلاعات كسب كنید. شما می توانید بیینید چه چیزی نصب شده است، از چه منابعی استفاده می شود و چه قطعاتی ممكن است مشكل داشته باشند یا باعث بروز مشكل شود.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش و آدرس jonooblearn.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 92
بازدید کل : 9599
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->